Elmalı Kurabiye

Elmalı Kurabiye

Reklamlar

Elmalı Kurabiye Malzeme Listesi

  • 1 Paket Margarin (oda sıcaklığında olmalıdır)
  • 1 Tane yumurta
  • 1 çay bardağı kadar süt
  • 1 çay bardağı kadar şeker
  • 1 çay bardağı pudra şekeri
  • 1 paket vanilya kullanacağız (isteğe bağlı)
  • 1 Pk kabartma tozu
  • Gerektiği kadar un (yaklaşık 5-6 su bardağı )
  • Elmalı Kurabiyemizin İç malzemesi:
  • 3 Tane orta boy elma
  • 1 Çay bardağı ceviz içi veya fındık içi
  • 1 Çay kaşığı tarçın (silme olsun)
  • 1 yemek kaşığı şeker kullanacağız
Reklamlar

Elmalı Kurabiye Nasıl Yapılır

  • Öncelikle elmaları rendeleyin. Bir tencerede elma rendesi, seker ve ceviz içini karıştırın, elmalar suyunu salıp çekene kadar pişirin. Pişen elmalı harcı ocaktan aldıktan sonra tarçını ilave edin.
  • Hamuru hazırlamak için genişçe bir kabın içerisine margarin, yumurta, süt, şekeri ilave edip boza kıvamında bir harç olana kadar parmaklarınızla harmanlayın.
  • Daha sonra un, kabartma tozu ve vanilyayı ilave edin. Kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edin.
  • Hamuru 5 parçaya bölün. Parçalardan birini 30 cm civarında açın, sekize bölün. Kenarlara 1 tatlı kaşığı haçtan koyun ve kıyıdan başlayarak rulo şeklinde sarın. Fırın tepsisine dizin. Diğer parçalara da aynı işlemi uygulayın.
  • Önce 150 derece fırında 20-25 dk. Sonra 175 derecede çok az pembeleşene kadar fırınlayın. Soğuduktan sonra üzerine pudra şekeri serperek servis yapabilirsiniz.
  • Not: Hamuru açarken fazla kalın açmamaya çalışın kullanılan kabartma tozu ile de fırında şişmektedir. Onu göze alarak yaklaşık 2-3mm kalınlığında açınız.


Elmalı Kurabiye videosu:

Bugün sizlere netten derlediğim elmalı kurabiye tariflerinden en güzel tarifleri sunacağım, beğeneceğinizi ümit ediyorum. Burada yer alan elmalı kurabiye tarifleri benim favorilerim olduğu için sizlerin de görmenizi istiyorum.
Daha önce nefis bir Elmalı Tart Tarifi vermiştik Şimdi de sıra elmalı kurabiye tarifinde…
Pişme Süresi 200 derecede 13-14 dk dır. (önceden ısıtılmış fırında)
Farklı bir kurabiye olan: Elmalı Kırmızı Kurabiyeyi de görmelisiniz
Videoda yaptığımız Tarifte Şeker uyumu tamdır. Ne az ne çok şekerlidir.
Bu kategorideki diğer kurabiyeler için tıklayın: Kurabiye Tarifleri, Kurabiye Tarifi

loading...

Bu Yazıyı Paylaş! Google+! Pinterest!

Elmalı Kurabiye (328 Yorum)

Yorum Yaz

  1. lala diyor ki:

    Pek şekli tutmadı ;(

  2. Hande diyor ki:

    Ellerinize sağlık harika görünüyor.

  3. tugce diyor ki:

    Sut yerinweyogurt olurmu

  4. dursi diyor ki:

    Sut yerine yogut olur mu

  5. derya diyor ki:

    ya bide şu pizza hamurunuda bi tarif verseniz çok güzel olur

  6. Yemek Tarifleri diyor ki:

    yumurta sürülmüyor.

  7. Begüm diyor ki:

    Üzerine yumurta sürüyor muyuz ???

  8. merve diyor ki:

    yaptım güzel gibi görünüyor.. ama asıl aksamleyin notunu alacak umarım beğenilir…

  9. Buse diyor ki:

    Çok güzel görünüyorlar hemen deneyeceğim paylaşımınız için teşekkür ettimmmm :))

  10. Anonim diyor ki:

    çok teşekür ederiz

  11. saman diyor ki:

    ineci emine ginbi kurabiye

  12. saman diyor ki:

    ineci emine

  13. anonim diyor ki:

    Tarif için çok teşekkür ediyorum, ben de butarifi yaptım çok güzel oldu.

  14. seyda diyor ki:

    sut yok katmazam nasip olur acaba ??

  15. şym diyor ki:

    ben kolay kolay beceremem kurabiye yapmasını ama bu çok güzel oldu tarif için teşekürler :)

  16. zehra diyor ki:

    Çok ama çok güzel olmuş yaptım ve gayet memnun oldm

  17. Anonim diyor ki:

    GÖZEL

  18. ceydakaymaz diyor ki:

    Tarçın koymak zorunlu mu??

  19. seda diyor ki:

    çoook güzel krabiye

  20. Hicran diyor ki:

    Yaptımm çokta güzel oldu

  21. ruşen diyor ki:

    elmalı kurabiye tarifini ilk defa yaptım ve çok beğendim, misafirlerim de aynı şekilde çok beğenecektir umarım. Aynı zamanda elmalı kurabiye tarifi için gerekli olan malzemelerde çok kolay. Herkese tavsiye ederim.

  22. hacker a.z diyor ki:

    ben de yaptım harika oldu 3 tepsinin dibini bulduk :D

  23. evlierkek diyor ki:

    Bende çok severim mutfağı.eşim olmadığı zaman mutfakta zaman geçirmeye bayılıyorum(eşim mutfağa genelde sokmaz beni.dağınık çalışıyormuşum)bende yaptım harika oldu.

  24. Sinem diyor ki:

    Ben yaptım çok güzel oldu

  25. ilknu diyor ki:

    çok güzel

  26. esmanur azgın diyor ki:

    çok güzel oldu

  27. GULSEN diyor ki:

    Guzeldi tafsiye ederim

  28. Anonim diyor ki:

    Yapsam mı ya

  29. Sanane diyor ki:

    Yapsam mı ki!!?

  30. ŞEYMA diyor ki:

    TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM OLDUU :-)))

  31. miray diyor ki:

    ben yıllardır yapıyorum gayette güzel ve lezzetli afiyet olsun

  32. Anonim diyor ki:

    Harika oldu

  33. öykü diyor ki:

    yaptığım çok kötü oldu

  34. Esra diyor ki:

    Cok tessekur ederiz cok guzeloldu

  35. Anonim diyor ki:

    Pudra şekerini hamura ilave ediyor muyuz acilllll

  36. Deniz Karabağ diyor ki:

    Şuan fırında sonucu bekliyoruz :)

  37. deniz diyor ki:

    Biz yaptik nefis oldu nefis

  38. Anonim diyor ki:

    çok güzel

  39. Özlem öykü diyor ki:

    Şimdi yapıyoruz inşallah güzel olur

  40. özge diyor ki:

    ben şimdi yapıyorum. inşallah güzel olur.

  41. fatmagülGÜL diyor ki:

    ben bi kaç kere yaptım tadıda çok güzelmiş :D

  42. fatmagül diyor ki:

    ben bi kaç kere yaptım tadıda çok güzelmiş :D

  43. merve diyor ki:

    ben bi kaç kere yaptım çok güzel oluyo yapmıyanlar utansın

  44. Eylü diyor ki:

    İlk defa yapicam inşallah güzel olur .

  45. aysenazz diyor ki:

    Oktay usta yaparda güzel olmazmı

  46. damla diyor ki:

    bizde yaparız belki ama ancak pazar günü hem teyzem çok güzel yapar elmalı kurabiyeyi.

  47. sevgi diyor ki:

    çokgüzel

  48. Yemek Tarifleri diyor ki:

    1 paket margarin 250gr dir.

  49. dilan diyor ki:

    Margarin kac gr olacak bi paket tamamda kac gr olanından???bilen varmı??

  50. Masal diyor ki:

    Çok güzelmıs

  51. tulay diyor ki:

    Bende birazdan yapicam ilk defa

  52. sudenaz diyor ki:

    cok guzel bızde yapacaz.

  53. sudenaz diyor ki:

    cok guzel bızde yapıcağız….

  54. meryem hatice diyor ki:

    Çok güzel oldu

  55. meryem hatice diyor ki:

    Çok güzel oldu herkes beğendi

  56. tuba diyor ki:

    Ben yogurtla yapiyorum gayette iyi oluyo

  57. Neslihan diyor ki:

    Süt yerine yoğurtta olur ve çok güzel oluyo

  58. Anonim diyor ki:

    Yuvarlak açıp 8 veya 4parçaya bölüp sigara böreği gibi sarabilirsin @nida

  59. Nida diyor ki:

    Ben bu tarife bayılıyorum ama yapamadığım bir nokta var oda nasıl sekil vereceğim beceremiyorum lütfen bir yardımcı olun

  60. Asya diyor ki:

    Kabartma tozu atmayı unuttum bişe olurmu

  61. cemile diyor ki:

    Ustam denedim cok guzel oldu. Ellerinize ve ellerime saglik:-)

  62. cemile diyor ki:

    Ustam denedim cok guzel oldu.ellerine saglik.:-)

  63. nurettin diyor ki:

    Bayiliyorum buna :)

  64. derya baykal diyor ki:

    inşlh güzel olur şimdi fırına goyacam valla guzel olursa hep kullancam bu tarıfı

  65. beren diyor ki:

    Tarifi denedim çok güzel oldu teşekkürler…

  66. Fatma diyor ki:

    Guzel tarife benziyor bende yapicam

  67. sureyya diyor ki:

    deniyecem guzel bi tariff miii lekkeer

  68. sibell diyor ki:

    Sürekli yaptığım bir tarif her seferinde harika oluyor ve herkes beğeniyor..

  69. Mihrican diyor ki:

    Denedim süper oldu hımmmm mis mis

  70. Necip diyor ki:

    Super..

  71. Necip diyor ki:

    Super oldu tesekkur ederiz öğrenci halimizle başardık….

  72. cemre diyor ki:

    Tepsinin altini yaglayalimmi

  73. gozde diyor ki:

    Harika oldu yok boyle bisey

  74. naile diyor ki:

    Çok guzelı olmus

  75. naile diyor ki:

    Çok beğendim yaptık

  76. ezgi diyor ki:

    Süper oldu tesekkur ederim

  77. cigdem diyor ki:

    super tesekurler

  78. cigdem diyor ki:

    cok guzel bir tarif yptim cok lezetli gldi…

  79. elif diyor ki:

    Cok güzel oldu allah razı olsun

  80. elif diyor ki:

    Çok ggüzel oldu bebeğimdm allah rrazı olsun

  81. zehra diyor ki:

    çok güzelşllll

  82. zehra diyor ki:

    çok güzel çok beğendim

  83. Hulya diyor ki:

    Denedim fakat istediğim gibi olmadı. Yani kurabiye gibi kıtır kıtır olmadı yumuşak oldu.

  84. dilara diyor ki:

    Mukemmel oldu cok begendim tesekkur ederim akliniza saglik

  85. ceren diyor ki:

    cok merci

  86. ceren diyor ki:

    Harika oldou cok merci

  87. ceren diyor ki:

    Harika oldou col merci

  88. ceren diyor ki:

    Çok güzel harika begendim…….

  89. Anonim diyor ki:

    Süper gercekten harika oldu

  90. hilal diyor ki:

    süperrr denemeye değer herkese afiyet olsun:)))

  91. hilal diyor ki:

    hariiiiiiikaaaaaaaa süper denemeye değer herkese afiyet olsun

  92. gül diyor ki:

    çokkkk beyendimmm

  93. suna celik diyor ki:

    Cok quzel denmeye deyer

  94. pinar diyor ki:

    Bende simdi deniyorum bakalim demeniz gibi guzel olcak mi hanimlar

  95. nur diyor ki:

    kendini yenileyen sayfanızın ben…

  96. elif diyor ki:

    valla polanyadan bunu yapana çok taşekür çoook beğendim

  97. Anonim diyor ki:

    Ölçüyüikikatınaçıkardım ikipaket margarinmi kullanacağız

  98. melih gülşen diyor ki:

    yeni deniçem tatdını merak ediyorum

  99. Anonimde diyor ki:

    Yetkinliğe için yaptım harika oldu deneyin derim
    Süper

  100. Anonim diyor ki:

    Yetkinliğe için yaptım harika oldu deneyin derim

  101. Hümeyra diyor ki:

    Kesinlikle içinin şekeri daha çok olmalı ( mesela 2,5 – 3 yemek kaşığı ) ve tarçın bir çay kaşığı olmalı. Az önce çıktı fırından hamuru güzel fakat içi hoş olmadı şekeri ve tarçını az olmuş

  102. Anonim diyor ki:

    Ben babamla yapıyorum harika

  103. nesrin diyor ki:

    Çok güzel oluyo … hemen yapın derim

  104. sevim diyor ki:

    çocuklar bayıldı

  105. ipek diyor ki:

    Harika gurunuyo hemen deniyicem

  106. aliye diyor ki:

    cok guzel hemen yapacam

  107. Mira diyor ki:

    Harikaaa

  108. Mira diyor ki:

    Arkadaslar harika oluyo bnde herkese tavsiye edrmmmm

  109. Mira diyor ki:

    Harika oluyo herkese tavsiye ederim

  110. Anonim diyor ki:

    Cooook guzel elmali kurabiye

  111. mehtap diyor ki:

    Cok gûzel gozukuyo

  112. zehra diyor ki:

    Çok çok süper tarif tam yasemin yap kiz

  113. zehra diyor ki:

    Çok çok süper tarif tam yasemin yap kiz

  114. asd diyor ki:

    Sadece parmaklarınızı mı kullanıyoruz yoksa avuç içindekkullanabilir miyiz?

  115. melek bulut diyor ki:

    çoooooooooook güzel ya

  116. melek bulut diyor ki:

    çooook seviyorum ve beğendim sizede tavsiye ederim afiyet olsun dilerim
    mmmmmıııııııııııııııııııııı mis gibi

  117. türkan diyor ki:

    çok beğendim ve herkese tavsiye ederim

  118. Gonca diyor ki:

    Çok beğendim .. harika bu tarif, tavsiye ederim.

  119. fatma diyor ki:

    Bi paket margarin derken 250 gr mi?

  120. ebru diyor ki:

    Bende yapicam simdi enistem istedi aksama medcezir izlerken yicez

  121. bahar diyor ki:

    Ben yaptim super oldu. Ellerime saglik

  122. mehtap diyor ki:

    Bugûn bende yapacam bakalim nasil olacak

  123. mehtap diyor ki:

    Bu aksam bende yapacam bakalim nasil olacak

  124. yasin diyor ki:

    annemle yapcam sınıftakiler yapmış leziz

  125. berkay diyor ki:

    ben yaptım çk güzel

  126. yasin diyor ki:

    annemle yapcaz çünkü sınıftakiler yapmış ben de yedim leziz

  127. leyla diyor ki:

    Sana yağı yerine siviyag koysak olurmu

  128. merve diyor ki:

    Tadı çok güzel denemelisiniz

  129. serkan diyor ki:

    Firina surduk bakalim artik

  130. mihriban diyor ki:

    Kesinlikle mükemmel üc defadir yapiyorum teşekurler :)

  131. dondu diyor ki:

    Yaptim cok guzel oldu tesekkur edrm oktay usta

  132. şülay diyor ki:

    Ben yaptım süper oldu tavsiye ederim

  133. güler er diyor ki:

    ben elmalı kurabiyeyi hamuru tepsiye sererek yapıyorum çok deyilim ve güzel oluyo

  134. munire diyor ki:

    Simdi yaptim kesinlikle mukemmel bir tarif cok tesekkurler

  135. tugba diyor ki:

    Pudra sekeri en son bittikten sonra uzerine konuyor adasim;) suan bende yapiyorum

  136. Ahsena diyor ki:

    Ben yaptım

  137. aycan diyor ki:

    çok güzel olmuş herkese tavsiye ederim

  138. elif diyor ki:

    Tarifi yaptim super

  139. seda diyor ki:

    Bende deniyecem

  140. deniz diyor ki:

    Bn daha yapmadm nasil olur bilemem ama yapicm umarim gzl olur

  141. ZEHRA diyor ki:

    Ben de annemle şuan yapıyoruz. İnşallah güzel olur.

  142. Anonim diyor ki:

    Cook güzel oldu

  143. Soraya diyor ki:

    bende deneyecegim inşallah güzel olur

  144. ismail diyor ki:

    Çok. Güzel

  145. Feyza diyor ki:

    Cok guzel oldu bayildim

  146. Sevda sonkur diyor ki:

    Bugun denedim gercekten cok leziz oldu Tebrik ederim

  147. drya diyor ki:

    Cok beyendim ama sekilisini anlamadim:-(

  148. tuğba diyor ki:

    pudra şekerin içine de koyuyor muyuz

  149. Anonim diyor ki:

    Ben şeker koymayı unuttum

  150. Emine diyor ki:

    Çok güzel bir tarif ben de yaptım harika oldu

  151. dilara diyor ki:

    Çok güzel oldu ya

  152. sibel diyor ki:

    Yapıyoruz suan ama harika seviyorum

  153. mizgin diyor ki:

    denedim cok muhtesem oluyo gelen misafirlerim tariflerimi isteyince direk adrese yonelttim:) bi tane yiyen bi ikincisini istiyo tesekkurler tarifler icin.

  154. aycan diyor ki:

    Bende yapcam. Harika görünüyor

  155. bahar diyor ki:

    Normalde başka tarifle yapıyordum ama yarın bunu deneyeceğim. Bakalım nasıl olacak ☺

  156. elvin diyor ki:

    Gercekten cok guzel oldu ama inceacin daha guzel oluyo 2bucuk yasindaki ogluma bile kurabiyeyi sevdirdim bu sayede

  157. merve diyor ki:

    Yaptim cok guzel oldu oglum cok sevdi tesekkurler

  158. bn hamiyet diyor ki:

    cok güzel oluyor bende misafirlerime ikram edicem teşekkür ederim

  159. merve diyor ki:

    Simdi yapicam ve yedikten sonra tekrar yazicam

  160. balcı diyor ki:

    bu akşam yaptım cok güzel oldu teşekkürler

  161. Anonim diyor ki:

    Deniyorum bakalim sonuc nasil olacak

  162. esra diyor ki:

    yaptım mükemmel oldu

  163. yonca diyor ki:

    denedim güzel oldu begendiler tekrar yapmayı düşünüyorum teşekkürler :)

  164. emıne diyor ki:

    Ck guzel oldu tavsiye ederm

  165. Almila diyor ki:

    Denedim çok beğendim

  166. anonim diyor ki:

    suan yapıyorum

  167. meral diyor ki:

    harika oldu herkese tavsiye ederim.

  168. özlem diyor ki:

    Bende yazdım yarın hemen deniyorum güzel olursa yazarım

  169. aydan diyor ki:

    güzel oluyor

  170. lara diyor ki:

    hakketten harikaymış

  171. Anonim diyor ki:

    biz yapıyoruz

  172. ayşe diyor ki:

    Yaptım çok güzel oldu tarif için teşekkürler

  173. asi mahkum diyor ki:

    bizde beyaz ablamla yapicaz umarim guzel olur

  174. meryem diyor ki:

    yaptım çok güzel oldu.tavsiye ederim.küçük boyutta yaparsanız daha güzel oluyor.fazla kabarıp şişmiyor.:-):-)

  175. omer diyor ki:

    Bende yapmaya calisacam simdi

  176. Ayşenur diyor ki:

    Çok güzel Bayildim

  177. ecemsu diyor ki:

    çok güzel oldu tavsiye ederim yapanların eline sağlık hamuru fazla açmayınca daha güzel oluyo

  178. aycan diyor ki:

    Bende yaptım harika oldu

  179. hicran diyor ki:

    mükemmel bi tatif

  180. nalan diyor ki:

    Cok tesekkurler elleriniz dert gormesin

  181. zennure diyor ki:

    Çok güzel tarife tskkrler

  182. Şeyma diyor ki:

    Süt yerine yoğurt koysam olurmu

  183. Tugce diyor ki:

    Yaptıktan sonra yorumlarınızı yazsaydınız keşke de biz de bilgi sahibi olsaydık…

  184. İrem Nur diyor ki:

    Ellerinize sağlık çok güzel tarifler veriyorsunuz :))

  185. yasemin diyor ki:

    çok güzel oldu :D

  186. esmer diyor ki:

    Bende yapacam umarım güzel olur

  187. berna diyor ki:

    Simdi yapicam umarim benim kurabiyemde güzel olur

  188. Yagmur diyor ki:

    Mūtiş bayıldık

  189. cuguli diyor ki:

    güzel olsa nolur malzeme almaya para yok

  190. Berre diyor ki:

    Hamurun içine bide pudra şekeri koyunca daha güzel oluyor. :))

  191. Feray diyor ki:

    Margarin yerine tereyag kullansam nasil olur

  192. serap diyor ki:

    Yaptik super oldu vallahi sadece elmasi yetmedi tekrar ic hazirladim.

  193. resul diyor ki:

    karıma süpriz yaptımmm çok beğendi bende beğendimm tavsiye ederim :)

  194. serap diyor ki:

    Bis de yapalim bakalimm:))

  195. serkan diyor ki:

    Ben ilk defa yaptim çok güzel oldu

  196. MUSTAFA diyor ki:

    birazdan yapacagim bakalim nasıl olacak B-)

  197. Şafak Ece diyor ki:

    Yaa ben yaptımm. Çok güzel oldu tavsiye ederim

  198. elif diyor ki:

    ben ilk defa yapıcağım

  199. Şevval diyor ki:

    Cok guzel bi tarif bayıldımmm. S.s

  200. tulin diyor ki:

    Bende bugun yapcam bakalim nasil olcak :)

  201. döndü diyor ki:

    Simdi yapiyorum elim marifetlidir eminim cok guzel olacak

  202. elammmm diyor ki:

    Yumuşacık ağızda dağılıyomu yarın ona göre yapmayı düşünüyorum

  203. Beren diyor ki:

    Kenan çok sevdi, gayet güzel oluyor..

  204. tugba diyor ki:

    Eşim çok seviyo inş güzel olur

  205. Ecre diyor ki:

    Ilk defa kurabiye yapıcam bakalım nasıl olucak

  206. gulay diyor ki:

    Ben cok kez yapoyorum kizom cok seviyor cayin yaninda aksam keyvi olarak yiyoruz gercekten cok basit ve aurica cok ta lezzetli herkese afiyet olsun

  207. mercan diyor ki:

    Selam ben imam hatipli yarin partimiz var ona gôtúcem bay izmirliyizzzzzzzzz@#%&**/

  208. Çiğdem diyor ki:

    Ben eşime yapıyorum 15 senelik evliyim ilk defa yapıyorum

  209. ayet diyor ki:

    Acaba pudra sekeri koymasak guzel olur mu??

  210. Duygu diyor ki:

    Süper bir tarif hemen herkes denesin

  211. Duygu diyor ki:

    Harika bir tarif ben yaptım süper oldu herkese tavsiyeederim yapmasını mutlaka deneyin

  212. elif diyor ki:

    İlk defa denedim ve çok güzel. oldu.

  213. ezgi diyor ki:

    ben yaptım çok güzel herkese tavsiye ediyorum

  214. Cemre diyor ki:

    Hiç yapmamak ben ama yarin yapmak ben gözel olir işallah umar ben

  215. Zeynep diyor ki:

    Ben ilk defa deneyecegim bakalim nasil olucak…

  216. Anonim diyor ki:

    Biz daha yapma dik

  217. yasemin diyor ki:

    tarifi yaptım çoookk güzel oldu teşekkürler

  218. Anonim diyor ki:

    Vallah ben esime hazirladim ellerime saglik com begendi

  219. tuba diyor ki:

    bende simdi yapiyorum insallah guzel olur… tesekkurler…:-)))))

  220. elif diyor ki:

    yapıyorum şu an inşallah güzel olur :)

  221. Cansel diyor ki:

    İlk defa yapmıyorum ama çok güzel bir tarif

  222. nuran diyor ki:

    benimde surekli yaptigim bir kurabiye harika bir tat severek yapiyorum tavsiye ediyorum

  223. filiz Bakar diyor ki:

    Nefiss görünüyor şimdi bende deniyecegim umarim güzel oluur ;)

  224. elif diyor ki:

    Yapiyorum insallah guzel olur

  225. naz diyor ki:

    Cok guzel bi tarif

  226. semo diyor ki:

    Bende yaptım,müthiş oldu,normalde eşim hiç sevmez hamurişlerini,,,ama elmalı kurabiyeme bayıldı,,hepsini yedi

  227. tansu diyor ki:

    Yaptım kurabiyeyi ve suanda fırında bakalım nasıl olacak :)

  228. nadire diyor ki:

    Selam bende elmall kurabiyeyi bugun yapacaglm ve umuyorum guzel olacak cunku oktay ustaya guveniyorum.

  229. serap diyor ki:

    Ben bugün ilkdefa yaptım.süper oldu

  230. elçin çalışkan diyor ki:

    Ben misafirlerime yaptım . Parmaklarını yediler sizede öneririm

  231. fatos diyor ki:

    Musafirlerime yapacagim umarim begenirle

  232. ilkay yavuz diyor ki:

    Ben yaptım çok güzel oldu

  233. esıla diyor ki:

    cok guzel gorunuyor esım ıcın yapacagım ılk defa yapyorum ınsallah guzel olur

  234. Meryem diyor ki:

    Benim hamurum neden öyle oldu bilen var mı…..

  235. Meryem diyor ki:

    Ben de ilk defa yaptım böyle bir kurabiye…. Sonuc olarak çok güzel oldu. Cocuklarda eşimde çok beğendiler. Ama benim hamurum cok kırıldı, tarifteki gibi açamadım. Başka bir şekil yapmak zorunda kaldım.

  236. Balim diyor ki:

    En sik yaptigim kurabiye ve cokk sewiyrum

  237. mizo diyor ki:

    Yapıyoruz bakalım nasıl olacak

  238. yagmur diyor ki:

    ilk defa denicem yarn insaallah guzel olur :)

  239. Anonim diyor ki:

    Çoooooooooook güzelllllllllllll

  240. ibo diyor ki:

    Yaptım güzel sizde yapin

  241. beyda diyor ki:

    hımmmm çok harika bir tarifff muhteşem teşekkürler

  242. ceyda diyor ki:

    Super oldu seklini cok yapamasam da ;) :)

  243. naz diyor ki:

    Yapan varmı

  244. Güllü diyor ki:

    İlk defa deniyorum inşAllah güzel olur.

  245. Anonim diyor ki:

    misafirler bayıldı

  246. gunnur diyor ki:

    Harikaydi tarifleriniz cok tesekkur ederim

  247. sudenur diyor ki:

    cok güzel bi tarif cok seviyorum elmeli pastayi

  248. malatya diyor ki:

    çok iyiydi teşşekkürler :D

  249. melek celenli diyor ki:

    Elmalı kurabiye hem cok güzel oldu hem de oğlum cok sevdi teşekkür ediyorum

  250. emel diyor ki:

    Denedim ve cok guzel

  251. nurgül diyor ki:

    Çok güzel oluyo

  252. nurgül diyor ki:

    Çok beğendim süper oluyo

  253. aysello diyor ki:

    Harika oluyor tavsiye ederim

  254. tülay diyor ki:

    Çok güzel oluyor

  255. mert sedat şahin diyor ki:

    En sevdigim tatlııı :)

  256. Nursel Şahin diyor ki:

    Cok güzel oluyo ama kolorisi yüksek

  257. Songul Ben de denetim guzel diyor ki:

    Ben de denetim guzel

  258. Anonim diyor ki:

    Âynen cok gü zel oluyo mademli ďaha gü zeĺ olu

  259. lara diyor ki:

    benim tarifim farkli ama cok guzel oluyor ama bu tarifide denicem

  260. Şerif GÜLŞEN diyor ki:

    Annem başka bir tarifle yapıyor. Ama bundan daha iyi yapıyor.

  261. Tuğçe diyor ki:

    Çok güzel ya denemek isterim

  262. Deniz diyor ki:

    Yapıcaz insallah güzel olur

  263. cihan diyor ki:

    En sevdiğim tatlı

  264. zeynep diyor ki:

    En sevdiğim tatlılardan biridir tadıda harikadır

  265. rafet diyor ki:

    çok kolay pratik kurabiye tarifi

  266. Nimet diyor ki:

    Ada 5 e bölüp 8 parça kestiğine göre 40 tane çıkıyo

  267. Ada diyor ki:

    Kac tane cikiyo bu tariften

  268. Anonim diyor ki:

    cok güzel oluyo

  269. narin diyor ki:

    Demek istiyorum çünkü cok seviyorum ve ağızda dagılıyo mu kizlar

  270. narin diyor ki:

    Denemedim daha yaaa cok seviyorum ama ben agizda dagılanı istiyorum var mi bilen

  271. yaren diyor ki:

    Gormedm.kbakma

  272. yaren diyor ki:

    Tarcin yokmu malzemede

  273. havva diyor ki:

    bende bugun oglum icin deniycem insallah guzel olur da tekrar yaparim

  274. arzu diyor ki:

    aksama misafirlerim geliyor. denicem bakalm ins. guzel olur. tskrler

  275. nur diyor ki:

    Harca ceviz koymasakta olur mu acaba

  276. ebru diyor ki:

    Super oldu

  277. nur diyor ki:

    kac adey cikiyo bu tariften

  278. emel derinçay diyor ki:

    Çok güzel olmuş bende yaptım

  279. Zehra diyor ki:

    Ben çok güzel yapı yorum güzel bir şey benim ellerine sağlık sizin ağzına sağ lık

  280. demet diyor ki:

    bende bu gün deniycem inşallah güzel olur :-)

  281. pınar diyor ki:

    Bugün ben de denedim bu tarifi… görünüş harika oldu, henüz sıcak olduğu için tadına bakamadım eminim o da güzeldir. Teşekkürler tarifiniz için :)

  282. selma diyor ki:

    ben yeni yapacam yarin kaynanam gelcek guzel olmazsa gorursunuz haa:-):-):-)

  283. Fatoş diyor ki:

    Bende bugün denemek istiyorum

  284. rumeysa diyor ki:

    Az önce kardeşim için yaptım çok severek yiyoruz harika elinize sağlık:)

  285. fatma diyor ki:

    Icine sirf pudra sekeri koyunca dha guzel oluyo. Normal seker agza gelio. Ben 8 senedir yurtdsinda asciyim.

  286. nurcan diyor ki:

    Bende yeni denicem elmali pastayi kizimm icin umarim guzrl olur

  287. melek diyor ki:

    1 çay bardağı pudra şekeri yetersiz kalıyor bence. hamur şekersiz oluyor üzerine bolca dökmeme rağmen yeterli olmadı bence.1 su bardağı olmalı . şekerli sevenler için diyorum

  288. Semanur diyor ki:

    Cok guzel oluyor bende yaptim ben ellerime sizin agziniza saglik

  289. seda diyor ki:

    videodaki tarifle yukarıda yazan tarif farklı hangisine güvenicez ben videoyu izlemeden yukarıdaki yazılı tarife göre yaptım umarım başarılı olur.

  290. hira diyor ki:

    bende yaptım çok güzel oldu hem pratik hem lezzetli tarifiniz için tşekkürlr

  291. aysenur diyor ki:

    bende ilk defa yapıcam inşallah güzel olur

  292. serap diyor ki:

    Bugun bende yaptim harika oldu.tavsiye ederim

  293. sero diyor ki:

    bende bugün denedim öbü tariflere baktım hamur boşa gitti bu tarif bi harika

  294. elif diyor ki:

    Ben de bugün denicem umarim güzel olur :)

  295. Ebru diyor ki:

    Lezzetli oldu bu ikinci yapisim evdekiler çok begendi ellerime saglikk

  296. sefa diyor ki:

    Sut yerine yogurt kullandim.Kurabiyelerin kalmislari bile lezzetli. Alternatif olarak kullana bilirsiniz…

  297. ebuş diyor ki:

    merhabalar öncelikle tarifinizi ilk defa boyle bir işe kalkan biri olarak çok pratik geldi ama size şöyle birşey söylemek istiyorum. bi ustanın yapmış olduğu yemek programındaki tarfinten yaptım aman allahım hamur yapışmadı deli oldum en son sizin tarifi buldum çokk ta memnun kaldım tekrtardan ellerinize emeğinize sağlık :)

  298. emel diyor ki:

    21 9 2014 10 30

    bende bugun deniyorum emalı kurabiyeyi

  299. elbistanli diyor ki:

    selam ben elbistanli kurabiyeyi yapiyoruz nasil olacak bizde merak ediyoz umarim iyi olur

  300. Gülüm diyor ki:

    Kurabiye çoooooook gözel

  301. Anonim diyor ki:

    Ayyy cok lezzetli oldu :)

  302. gülćin diyor ki:

    Yaptim

  303. cansu diyor ki:

    Zeytin yağı koysak olmaz mı?
    Cevap: Biz denemedik ama deneyen arkadaşlar varsa cevap yazabilirler.

  304. seda diyor ki:

    Cok güzel oluyor

  305. elif diyor ki:

    Denicem bakalim nasil olcak

  306. Anonim diyor ki:

    bende yaptim

  307. zilan diyor ki:

    benim ikinci yapisim muthis olacagini umuyorum

  308. öyküm diyor ki:

    Deniyorum şu an inşall çoook güzel olur çünkü çok seviyorum elmalı kurabiyeyi

  309. leyla diyor ki:

    Hadi bismillah yapmaya baslıyom :)

  310. mhmmet diyor ki:

    Cok guzel yapti annem

  311. çiçek diyor ki:

    Deneyeceğim güzel olur inşallah.

  312. serap maral diyor ki:

    Yaptım cok güzel oldu tavsiye ederim..

  313. dilara quzel diyor ki:

    Aaaaa ben bunu hicc sevmedim dorusu

  314. dilara quzel diyor ki:

    Salam men azeriyem bundan hecccc xosum gelmedi adim dilara quzel

  315. ezel diyor ki:

    çok beğendim

  316. mustafa diyor ki:

    çok güzel olur inşallah şmdi yapmaya başladı annem…

  317. melek diyor ki:

    aceminin birini koymuslar yap sen bunu diye hocasida yaninda ama olmamis.yukaridaki tatifi oku bide videoyu izleyin hic bagdasiyor mu. doldur cuvala vur duvara bir video olmus, olmamisssss

  318. hayır diyor ki:

    bende daha önceden hiç yapmadım ama çook güzer oldu

  319. behiç diyor ki:

    Şu an orucum yerdim mis gibi

  320. esra diyor ki:

    gayet harika bir kurabiye ama şekerini birazdaha arttırabılırız

  321. Güler aydın diyor ki:

    Son derece guzel bir tarif tesekkur. Ederim emegi geçen herkese.

  322. derya diyor ki:

    güzermiş değil güzelmiş

  323. dilara diyor ki:

    aynen tarifi ilk kez sizden alıyorum
    inşallah güzel olur

  324. dilan diyor ki:

    şekeri bana az gibi geldi sanki nasıl oldu acaba şekeri ?

  325. dilan diyor ki:

    tarifinizi şuan ilk kez denicem inşallah güzel olur…

  326. Anonim diyor ki:

    yaptık güzeldi tavsiye ederim

  327. Anonim diyor ki:

    çokgüzellll

  328. Anonim diyor ki:

    çok güzerms