Etsiz Çiğ Köfte Tarifi

Reklamlar



Reklamlar
Facebook sayfamızı hemen beğenebilirsiniz:




Malzeme Listesi:

  • Dört su bardağı ince bulgur
  • İki adet kuru soğan
  • İki diş sarımsak
  • Üç yemek kaşığı domates salçası
  • Dört yemek kaşığı biber salçası
  • Üç yemek kaşığı sıvı yağ
  • Üç tatlı kaşığı tuz
  • İki tatlı kaşığı pul biber
  • Bir tatlı kaşığı toz biber
  • Birbuçuk yemek kaşığı isot
  • ve taze soğan ile maydonoz


Nasıl Yapılır:
  • Genişçe bir kabımıza Bulguru , salçaları ve baharatları yoğurmak için alıyoruz , soğan ve sarımsağı   robottan veya rendeden geçirerek püre şekline getiriyoruz. . Soğan ve sarımsağıda kabın içine boşaltıp 2 yemek kaşığı sıvı yağımızı döktükten sonra yoğurmaya başlıyoruz. Bulgur ile diğer malzemeler bir bütün haline geldikten sonra , üzerine hafif su döküp ( elimizi ıslatarak da yapabiliriz) çiğ köfte rengini ve şeklini alana kadar ( kurudukça az su dökün) yoğuruyoruz. Çiğ köftenin yumuşadığını elinizle hissettikten sonra ağzınıza götürüp tadına bakıp , damak zevkimize göre tadını ayarlıyoruz. En son maydonoz ve taze soğanı ilave edip  birlikte bir kere daha yoğuruyoruz. Daha sonra elimizle parçalar koparıp, sıkıp şekil veriyoruz. En son olarak yeşillikler ve limon dilimleriyle süsleyip servis tabağına alıyoruz.

Unutmadan söyleyelim normal çiğköfteyi yemenizi pek tavsiye edemiyoruz. Adı üstünde çiğ köfte, Yani çiğ! Çok önemli bu ayrıntıyı kaçırmamanızı rica ediyorum. Yine de bence mahsuru yok ben normal çiğköfteyi de yerim diyorsanız bize saygı duymak kalıyor, tercih sizin. Yine de ben etli çiğ köfte isterim derseniz buyrun Etli Çiğ Köfte Tarifi

VN:D [1.9.22_1171]
Rating: 7.4/10 (166 votes cast)
Etsiz Çiğ Köfte Tarifi, 7.4 out of 10 based on 166 ratings
Etsiz Çiğ Köfte Tarifi videosu:

Görüntülenme: 11918

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,


Bu yazı için 187 yorum yapıldı:

  1. Anonim diyor ki:

    ben urfalıyam ezelden gönlüm gecmez cigköfteden ama sizin cigkoftenuz heç guzel degildi

  2. muhammet diyor ki:

    ilk defa yapıcez inş iii dir

  3. Anonim diyor ki:

    bu gün iktafa ben yapçam

  4. elif diyor ki:

    babam her akşam benim için hazırdan getirir ama bu akşam ben kendim yapacam inşşallah güzel olur :) :) : ) yuppiii

  5. Anonim diyor ki:

    iyiii

  6. ridvan gulyasar diyor ki:

    YERKEN HARİKA AMA CİKARKEN DELİ FİSEK GİBİ CİKİYOR

  7. batuhan diyor ki:

    Çok güzel

  8. tolga diyor ki:

    bi bakayim yapacam nasılmış

  9. arda bozkurt diyor ki:

    cok güzel sizde yabın

  10. ünal diyor ki:

    Mükemmel oldu teşekkürler tarifi yazana

  11. ruzgar diyor ki:

    denemedim ama guzeel olacaga benziyor(her kafadan bi ses cikiyor)…

  12. neyld diyor ki:

    çok güzel

  13. Serkan diyor ki:

    şimdi ananemle yapıyoruz ğüzel görünüyü

  14. ali diyor ki:

    çooook güzel anam anam anaeeem mükemmel.

  15. selda nur diyor ki:

    Merak ediyorum ilk defa yapcam…,

  16. elçin diyor ki:

    vavvvvvvvvvvv bayıldımmmmmmmmm

  17. Firdevs diyor ki:

    Çok güzeldir çiğköfte bence hemen yapın

  18. kaan diyor ki:

    Hic guzel degil onermiyorum :))))))))))

  19. admin diyor ki:

    Cok guzel oldu

  20. mesut diyor ki:

    Guzel:-)

  21. emre diyor ki:

    Cok guzel degil ama

  22. çiğ köfte delisi diyor ki:

    Miktarı yazsaydınız iyiydii

  23. betty diyor ki:

    tarifeyi aldim yaza yaparim inşallah

  24. şef emir diyor ki:

    Bence çok guzel bir tarif

  25. mahsun diyor ki:

    yapıcazbakalım nasıl oluyo

  26. SzgnYLMZ diyor ki:

    Ben her zaman yapıyorum. İlk yaptığım dahil hep güzel oldu.
    Kıvama getirene kadar pes etmeden yoğurmak çok önemli.
    Karışımı yaparken 2 tane kesip içindeki çekirdekleri çıkartın,
    sonra 4 veya 8’e bölüp içine atın ve bu şekilde karıştırın.
    Bulgurla birlikte o limonları da karıştırdıktan sonra limonları çıkartırsınız.
    Bu şekilde acılığı da kalmaz ;)

  27. Anonim diyor ki:

    Etlide var yumurtalida var arkadaslar

  28. aşkım çiğ köfte diyor ki:

    aşkımmmmm
    hemen yapıyorum ç.ğ kft
    :D

  29. bok kafalı diyor ki:

    cookkkk lezeti oldu teşekurler

  30. The Çiğköfte Fanatik diyor ki:

    Çiğköfte aşktır gerisi heyecandır
    Çiğköfte is my life
    Forever ÇİĞKÖFTE
    Keep Calm and Love ÇİĞKÖFTEMMMMMMM

  31. eda diyor ki:

    mükemmel oldu elime sağlık

  32. muhammet diyor ki:

    mükemmel oldu

  33. fatih diyor ki:

    Valla yeni yapıyoz güzel olur işşallah

  34. Anonim diyor ki:

    yani

  35. Anonim diyor ki:

    Deniyorum

  36. Anonim diyor ki:

    Bulguru isliyoruz galiba demi

  37. tornaci diyor ki:

    Acısı ve yakıcı olmasi gerekiyor zevki orda

  38. mehmet diyor ki:

    Tarifini aldık yapmaya calisiyoru:)

  39. serdar kaplan diyor ki:

    Arkadaşlar tarifi bende deniycem olur diye umuyorum… çokkkk rica ediyorum yapilan her yemek bir niğmettir lütfen yapıyorum bir boka benzemiyor yazmayın….

  40. aylin diyor ki:

    tarifini aldık yaptık bi boka benzemedi

  41. apdülkerim diyor ki:

    Başladık bismillah

  42. merve diyor ki:

    Çok güzel

  43. gulcan diyor ki:

    benimde ilk olcak insallah lezzetli olur

  44. Anonim diyor ki:

    Cok guzel

  45. kar taneleri diyor ki:

    Çok lezizzzzzzzzzzzzzz

  46. kar taneleri diyor ki:

    Valla tarifini şimdi aldık görüntüsünü bakınca iştahımız kabardı leziźzzzzzzzzzzzzz

  47. asi diyor ki:

    çokkkkkkkkk süperrrrrr

  48. yagmur diyor ki:

    Canım çekti bunu yemeliyim gerçi canı çeken herkes yemeli

  49. yagmur diyor ki:

    Süper göyüküyor
    Vall olsada yesek canım çekti
    Hazırdan iyi

  50. sinem ceylan diyor ki:

    Çok güzel gözüküyoe sizi yicem

  51. halil diyor ki:

    vaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  52. mehmet fidan diyor ki:

    Mutfakci olmanın faydaları sanırsam hemen yapıyorum :)

  53. hüseyin diyor ki:

    Beb yaparken yarisini yiyiyorum zaten :)

  54. Anonim diyor ki:

    İlk olucak bakalım nasıl olucak

  55. Selin Şekerci diyor ki:

    Hemen yapmaya baslicam güzel gözüküyor hizmetçi lr yapsin

  56. serseri diyor ki:

    offf ciğ kofte yiye yiye şiştik

  57. gizem diyor ki:

    Çok seviyorum çiğköfteyi

  58. Can Rewan diyor ki:

    Ben İsviçre de yaşıyorum ama yarın çiğ köfte yapacağım, bize dua ettin
    Teşekkürler……

  59. elif diyor ki:

    olsada yesem yaa ama yiyemiyoruz arkadaşla:D

  60. civciv belek diyor ki:

    Harika tatlar ama yemesi daha guzel tarife icli icli bakar dururuz ancak (:

  61. ayin tapan diyor ki:

    gellinde siz cig koftenin kiralini yende gorun

  62. Cihan Cengiz Kılıç diyor ki:

    Ilk yapılanın günahı olmaz canlar

  63. murat diyor ki:

    Keşke olsada yesek gardaş

  64. hatcikk diyor ki:

    Ooooo ilk olacak dha valla kardaş inşallah iyi oluverir daha ilk deniyivecem

  65. aynen diyor ki:

    aynen okuldan dolayı hiçöbirşey olmuyor.ancak okuldan 2.50 liraya parasızlıktan çiğköfte yiyoz hergün

  66. esra akaydın diyor ki:

    Daha ilk olacak Hadi İnSallah :-) :-)

  67. serap kılınç diyor ki:

    ooo olsada yesek ama okuldayız her istediğimizi yapamıyoruz okulda

  68. kişi diyor ki:

    kaç kişilik

  69. ismail diyor ki:

    çikçfte süper olmuş tşkr ederim,

  70. kürdo diyor ki:

    Buyrun çiğ kofteye

  71. ummu diyor ki:

    Ben cig kofteyi cok seviyorum cig kofteyiyemekle degsemem. :-) asla her gun yerim ben adiyamanliyim zaten. İyi aksamlar ablacim

  72. dilara diyor ki:

    Yaptım biri diyor salça az konur öbürü çok az koydum bembeyaz oldu mübarek xD

  73. Anonim diyor ki:

    Filiz cig koftyi cok svyrm hemen denicem

  74. muhammet diyor ki:

    Hiç güzel degil

  75. seda diyor ki:

    ay çak güzel

  76. meryem tan diyor ki:

    Bir ciğ köfte yaptm varyaaa parmaklrini yersin derler ya o sözü değştiriyrum kolunuda yersn

  77. şuheda diyor ki:

    Urfanin ciğ köftesi meşurmş urfaya gittm köfte bulamadm vanda daha güzli var güzli derkn benm yaptğm

  78. meryem tan diyor ki:

    Bir ciğ köfye yaptm varya parmağni yersn derler ya o sözü değiştriyorm kolunu da yersin

  79. gizem diyor ki:

    Ben yaptim güzel oldu ama hazirlar daha güzel oluyor nasil yapiyolar ya mayhoş bi tadi var onlarinkinde

  80. gizem diyor ki:

    Ben yaptim güzel oldu ama hazirlar daha güzel nasil yapiyolar ya mayhoş bi tat oluyor onlarinkinde

  81. ESMa diyor ki:

    Super cig köfte

  82. Esma diyor ki:

    Çiğ köfte cooooook guzeeeeel

  83. kader diyor ki:

    Çiğ köfteyi en cok ben yerdim çünkü amcamın amcamın kızı bize her gün yemegin yaninda çiğ köfte yapardı biz Urfalı değiliz

  84. hatcikk diyor ki:

    Ayyyy çiğ köfte yiyozzzz

  85. ceyda diyor ki:

    Simdi annemle yapıcaz eminim cok guzeldir

  86. CEMO diyor ki:

    HEMEN YAPMAYA HAZIRLANIYORUM

  87. ismail diyor ki:

    50 kisilik yapmak icin ne kaaa mazeme gerek ben anlamadim bu tarif kac kisilik

  88. utku halil diyor ki:

    super oldu

  89. isimsiz man (kahraman) :-) diyor ki:

    Helal olsun be ben bu yemeğe ağşığım be

  90. hazir diyor ki:

    Cok kolay herkese yapmalarini oneririm

  91. Anonim diyor ki:

    valla denedim acayip güzel olmuş

  92. ikizler diyor ki:

    Ay. Kusara bakmayin gencer iki kere ayni yazmisim yanlis anlamayain

  93. ikizler diyor ki:

    Parca alip tek tek bakarsak ooh ne anladik onu yrmekten bence guvenilir markanin cigkoftesinin yiyin bence :) :)

  94. beyza diyor ki:

    Çok güzle

  95. akrep diyor ki:

    Deniyeceyim inşallah güzel olur lo

  96. akrep diyor ki:

    De iyecem şansıma ne çıkarsa lo

  97. hazır diyor ki:

    Hazır alanlara bir önerim var bir parça alıp tek tek kontrol edin ;))

  98. çok güzel yaptık diyor ki:

    çok gü<zle olduuuuuuuuu

  99. efe diyor ki:

    bence ben deneyimmi

  100. bomba gibi oldu deneyın tavsıyemm diyor ki:

    dnemeyın tat bıle yok

  101. Bir numaralı hayaranı diyor ki:

    Daha denemedim

  102. nur diyor ki:

    Hazır daha guzel sakin dememeyin çig köfdeden sogarsiniz :-)

  103. osman diyor ki:

    Hiç iyi değil ben’ce yapmayin

  104. Deniyicez diyor ki:

    Daha yeni deniyicez daha once evde yaptik ama bazi malzemeler eksikmis sizin tarifinizle ins daha iyi olucak

  105. acısıyla diyor ki:

    acıyı seviyorsak sorun yo dededeeeeeeeeeeee

  106. deli hayrettin diyor ki:

    bebek gibi oldu yaaa

  107. Memed diyor ki:

    Bence acı oluo yemeyin

  108. Nargile diyor ki:

    Denemek istiyorum umarım güzel olur ★★★★★

  109. Byrm diyor ki:

    Denicem ins olur :)

  110. hastasıyız dede çig köftenin diyor ki:

    EN sevdiğim bit tat hele hele acıyı hastasıyız be dede

  111. rabi diyor ki:

    Güzel olduya elinize sağlık

  112. SABRİİİİ diyor ki:

    ÇOK KOTU OLUYO YAPMAYIN

  113. emre can diyor ki:

    size guveniyom ve deneyecem gorecem:)

  114. gul diyor ki:

    Deniyecem ins guzel olur

  115. özlem diyor ki:

    deniyoruz

  116. Raıld diyor ki:

    İnşallah güzel olur

  117. anasi babasi isim gomamis diyor ki:

    Denicez zehirlenirsem size cig bisey yedirim

  118. gizemmmmm diyor ki:

    denemeyi düşünuyorum inşallah güzel olur :) :) :)

  119. ogrenci diyor ki:

    cok guzel oldu elinize saglik

  120. anonim diyor ki:

    mayonezle ketçap nedir ya

  121. Fatihiiiiii diyor ki:

    Tam bir harika çok teşekkür ederiz.

  122. Antepliyek diyor ki:

    Beynim dondu nasil tariftir. Bu cig kofteyi yapan hic antepte falan bulunmamis.bi onlarn cig koftesini yememis heralde.

  123. Ayşe diyor ki:

    Ben hep hazır alıyorum ve cok seviyorum denicem inşallah kendimde

  124. furkan diyor ki:

    Denedim çok güzel oldu.

  125. Murat Çabuk diyor ki:

    Deniycez

  126. Anonim diyor ki:

    Denedim cok guzel oldu

  127. deneme diyor ki:

    Ah halime ah…beyin bedava

  128. sibel diyor ki:

    Bende yapıcam sımdi güzel olur insallah

  129. ümran diyor ki:

    Mayanoz konulmaz bide turşu koyun tam olsun bari

  130. Acili diyor ki:

    Ulan cigköfteyi oyuncak yaptiniz, bayri adini cig köfte koymayin. Kecup, et suyu ile önce sisir, birde viski koy icine daha iyi. Adini asci usta koyma bayri.
    Biz cig köfte ile büyüdük böyle uyduruk cig köfte görmedim. sevenlere diyorum, gercek cig köftenin tadini bilmiyorsunuz.

  131. caneee diyor ki:

    On numara oldu teşekkürler

  132. sevgi diyor ki:

    halime ney içiyosan banada aynısından gönder…. Nasıl bir kafa taşıyosun… Etle dolu dolabı varmış kola varmıs koladan bıkmamıs etden bıkmısss … Tarıf super ama yesıl soğan bende eklemıyorum sadece maydonoz daha ıyı gelıyor bana gore :)

  133. BB512 diyor ki:

    Bende deneyeceğim umarım güzel olur

  134. esila diyor ki:

    cigkofte içine taze soğan mi atılır sanki burada mercimek köftesi yapıyoruz işin ustası burada !!!

  135. ela diyor ki:

    çig köfte yaptım eşim çok begendi şimdi ikinciye yapıyorum eşim isttedi….

  136. rabia diyor ki:

    İsot yiyemeyeenler için isotsuz yapsak ollmaz mı acil cevap bekliyorummm:-) :-)

  137. volkan diyor ki:

    harika on umara oldu

  138. dıana diyor ki:

    turk yemekleri harıka :D çok güzel oldu

  139. emel diyor ki:

    Ciokoftenin icine nane atlirmi

  140. soner durmuş diyor ki:

    biri yardımcı olursa çok sevinirim tüm mazemeyi karıştırdıktan sonra kaç dakika yoğurmamız gerekiyor tam kıvama gelmesi için

  141. ruse diyor ki:

    iyi bir tarif

  142. hamile diyor ki:

    Halime,ben gösterişi hiç sevmem. Sizin dolap etle dolu bizene. Orda burda hava atmaya gerek yok. Zaten pek havanda yok neyse.

  143. afra diyor ki:

    selamlar, bulgura dökülecek su sıcak mı olmalı nasıl olmalı ???

  144. said diyor ki:

    etli çiğ köftedeki et çiğ köfte ve her zaman etsiz çiğ köfte daha lezzetlidir bana göre:D

  145. ozlem diyor ki:

    Ben bunu yapiyorumm gercektenten cok güzell oluyoo

  146. asd diyor ki:

    çoook güzeeeel

  147. Maysa diyor ki:

    Çok teşekür edeyim

  148. Şükrü diyor ki:

    Vallahi süper oldu.Çok teşekkür ederim tarif için.Bunca zaman keşke para vermeseymişim dışardaki çiğköftelere.Allah razı olsun :)

  149. fahriye diyor ki:

    vallahi çk güzel oldu. yediğim en iyi çiğköfte diyebilirim teşekkürler tarif için :)

  150. Neriman diyor ki:

    bilen birine yaptır bence .d.d.d.

  151. Neriman diyor ki:

    etsiz çig köfte yedin mi sen ? etli köfte sağlığa zarar etsiz köftenin tadına bak öyle yorum yaz ayrıca herkes etsiz çiğ köfte yapamaz o yüzden beyenmezsin tabi ,ustasına yaptır öyle ye insan bulamıyorsan adresini yaz ben sana yapıp gönderiyim canım

  152. saNENELO diyor ki:

    etsiz çiğ köfte bi harika be dostum burdan urfanlılara slm gönderiyorum öllerinde öpüp sagı

  153. zeynep diyor ki:

    ben biliyordum zaten etsiz çok güzel

  154. Antepli diyor ki:

    Cigköfteyi bozuyorsunuz! Aslinda uzak bir köfte türü cikardiniz ortaya bari cigköfte demeyim. Cigköfte etli olur, et yogurma esnasinda piser! Eger terlemeden hamur yogurur gibi yaparsaniz o cigköfte olmaz! Sadece belirtmek istedim.

  155. Anonim diyor ki:

    Tabasco kullanilabilir

  156. Anonim diyor ki:

    bence etli daha iyi ama hadi digerleri et yemiyorsa

  157. halime diyor ki:

    etsiz daha güzel neden cünkü etli sevmiyorum neden bizim dondurucu etle dolu da ondan etle kola var hep öyle koladan bımadım ama etten bıktım bıktım ne de olsa et ıy amaçig köfde daha gözel

  158. merve diyor ki:

    köftem çiğ oldu agzıma sertlikleri geliyor neden acaba ? yaklasık 1 saat falanda yogurdum

  159. iso diyor ki:

    kaç kişilik bu

  160. yasin diyor ki:

    tarife göre yaptım çok tuzlu gibi odu. tadı çok hoş değil…

  161. hasan diyor ki:

    tarifiniz için teşekkürler . fakat benim bir sorum olacak ,ben acılı seviyorum buna pul biberimi atılıcak yoksa baska acımı ?

  162. Aybala diyor ki:

    Bence Adıyaman ‘a teşekkür edin böyle bir yemeği bulduğu için!!

  163. meltem diyor ki:

    çok güzel oldu denedim harika birşey oldu

  164. MERT diyor ki:

    bız yapyoruz ınsallah guzel olur

  165. Ayşe diyor ki:

    bızde sısın tarıfınızı su an uyguluyoruz ınsallah yapılan yorumlar gıbı bızde begenırız :D

  166. Hayriye diyor ki:

    bakalım bende deneyecem dua edinde tam tutsun size dua edicem ;)

  167. Döndü diyor ki:

    Soğanları blenderde çektikten sonra yıkacayaksınız.Yoksa haliyle acı suyu çiğköfteyi mahfediyor.

  168. Yemek Tarifleri diyor ki:

    Ellerin dert görmesin. Afiyet olsun. :)

  169. Sabırsız diyor ki:

    etli çiğ köfte aşırı bakteri üretiyor zararlı olabilir dikkat.

  170. Sabırsız diyor ki:

    Bu gün günlerden pazar canım şöyle değişik tatlar arıyordu etsiz çiğ köfte yapayım dedim hayatımda ilk defa yaptım. yoğurma süreci 1 saat filan sürdü ama değdi Tarifi verenden allah razı olsun kendi ellerimede sağlık olsun :)

  171. sanane diyor ki:

    çook güzel

  172. muhammet diyor ki:

    biz yapıcaz inşallah güzel olur

  173. Yemek Tarifleri diyor ki:

    Bilgilendirme için Teşekkürler

  174. Genc usta diyor ki:

    Hz. ibrahim, Nemrut’un putlarını kırarak, insanları Allah’ın varlığına inanmaya davet edince Nemrut öfkelenir ve Hz. İbrahim’in ateşe atılmasını emreder. Büyük bir ateş yakmak üzere yöredeki bütün odunlar toplanır. Tüm odunlar Nemrut’a lazım olduğu için Nemrut evlerde ateş yakmayı da yasaklar. Halk ateş yakmadan nasıl yemek yapacağını düşünür durur.

    İşte bu günlerde bir Urfalı avcı, avladığı ceylanı eve getirerek hanımından yemek yapmasını ister. Hanım evde odun bulunmadığını söyler. Çevrede toplanacak bir tek dal dahi kalmamıştır.

    Avcı, çoluk çocuğun aç kalmaması için hanımından bir çare bulmasını ister. Bunun üzerine kadın, ceylanın budundan yağsız et çıkararak bir tas üzerinde başka bir tasla döverek ezmeye baslar. Sonra ezilmiş eti bulgur, biber ve tuzla karıştırarak yoğurur, bahçesinden topladığı yeşil soğan ve maydanozla karıştırarak sofraya getirir. Böylece o leziz ve tadına doyulmaz ‘çiğköfte’ meydana gelir. Hz. İbrahim’in ateşe atıldığı yaklaşık dört bin sene önce ortaya çıkan çiğköfte, bir yemek çeşidi olarak o günden günümüze kadar gelir çiğ köfte boyle ortaya cıkmıstır

  175. Genc usta diyor ki:

    bende yapıcam bı meze ustası olarak yorumlarınızı tarıflerınızı denıorum

  176. ahmet diyor ki:

    falla kim bulduysa bu çiğköfte tarifini allah razı olsunnn

  177. busenaz diyor ki:

    vallaha şu anda yapıyor annem sizin tarifle acaba nasıl olacak teşekkür ediyor kendisi de şu anda süper tariflerinizi denemeye devam edeceğiz…

  178. tugrul diyor ki:

    4 su bardağı bulgur olucak 4 cay bardağı anlamış olabılrısınız belkı

  179. Yemek Tarifleri diyor ki:

    Ömer bey bilemiyoruz ki soğan cinsinden kaynaklanan bir sorun olabilir, bakın yukarıda harun beyin yorumları da var, bu tarif ancak bu kadar güzel anlatılır. yaptık çok güzel oldu demiş yorumlarında. Çok sulu muydu soğan

  180. omer diyor ki:

    Soğanı robottan geçirdik acaba suyumu acimtirak yaptı kofyeyi bilen varsa bi cevap yazsın lütfen

  181. omer diyor ki:

    Kardeşim ben tarifi bire bir yaptım fakat soğan kokusu çok oldu ve koftede doğanın açısı var biryerde bir yanlışlık olmasın iki baş soğan fazla gibi geldi bana

  182. Yemek Tarifleri diyor ki:

    Öneriniz için teşekkür ederiz. Denenebilir.

  183. cem diyor ki:

    ben maydonuz ve yeşil sogan katmıyorum çünkü fazla sevmiyorum ama yeşil sogan ve maydonozsus daha güzel tavsiye ederim

  184. harun diyor ki:

    vallaha tarife göre yaptık süper oldu allah razo olsun bu tarifi verenden bukadar güzel olur yani süperinde ötesinde ve etsiz daha güzel oluyo

  185. Yemek Tarifleri diyor ki:

    etli çiğköfte tarifi de var. sitemizdeki arama motorunu kullanarak ulaşabilirsiniz.

  186. Anonim diyor ki:

    bence etli çiğ köfte daha iyi

  187. yok diyor ki:

    becce etsiz daha iyi öööle biz karar verdik

Yorum Yaz